Otyłość u dzieci: musimy naprawdę wskazywać na niezdrowej żywności?

Tetanized szybkie departamentu przemysłu spożywczego i cukierniczego supermarketu? Myśmy z powrotem w szafie, że jego cierpienia i jego uprzedzenia, i gramy !

MALBOUFFE, ON NIE CHCE POWIEDZIEĆMALBOUFFE, ON NIE CHCE POWIEDZIEĆ

Wynika to uczucie więcej niż nauka! “Pod tym pojęciem w zwyczaju łączyć produkty typu fast food (hamburgery, frytki, pizza …), niezdrowe jedzenie (słodycze, Dżemy, ciastka, napoje gazowane …), a przemysłowe, zauważa profesor Patrick Tounian, kierownik, żywności, wydział posag szpitala w Paryżu *. Jednak te produkty i napoje powinny być tuczu nie zawsze więcej kalorii niż inne bez tego Reputacja: sok pomarańczowy zawiera tyle samo cukru, cola i czekolada chleb przynosi tyle samo energii, jak kawałek chleba z 6 kwadratów czekolady. I składniki, które tworzą ich, choć nie jest bardzo interesujące z punktu widzenia odżywczego (olej palmowy, syrop skrobiowy, barwniki, glukoza-fruktoza …) nie stanowią żadnego zagrożenia lub toksyczności. Więc odpocząć!

BANNIR, TO EFEKT PRZECIWNY DO ZAMIERZONEGO

Aby pozbawić dziecko wrzucać, frytki i kurczaka pod pretekstem chcąc zachować swoją linię i jego zagrożenia dla zdrowia, dla transmisji alarmu korzystnych dla zaburzeń odżywiania ( anoreksja , bulimia) i wzmocnić atrakcyjność tych produktów. Z drugiej strony, to nie jest dobry pomysł, aby zapewnić zadowolenie lub pocieszenie: nie lepiej zaszczepić pewne rodzaje produktów do obniżenia ciśnienia, aby wypełnić lukę lub komfort. W przeciwnym razie, może być przedmiotem przymusu.

TO NIE JEST PRZYCZYNĄ OTYŁOŚCI U DZIECITO NIE JEST PRZYCZYNĄ OTYŁOŚCI U DZIECI

“Dziś oficjalnie wiemy, że otyłość to poważna choroba, a nie w wyniku niezdrowej żywności” – mówi Tounian. Niektóre dzieci są genetycznie zaprogramowane, aby osiągnąć wysokiej wagi, a to przekłada się na nadmierne spożycie żywności. “Są bogate w kalorie, tłuszcz i / lub cukrów, dlatego niezdrowej żywności produkty mogą przyczynić się do zwiększenia masy ciała, ale, ostatecznie, jak gulasz, ziemniaki, kiełbasę, domowe wypieki, chleb-masło lub ser, także bardzo kaloryczna. Z drugiej strony, “niektóre dzieci, że w przyrodzie zachowana nie mają ryzyko otyłości, nawet jeśli są one którzy regularnie jedzą hamburgery, frytki i słodycze.” To prawda, każdy dzień: jej otoczenie, chude nastolatki, jak podawać szparagi na kebabsfrit posypać sodą? To niesprawiedliwe, ale tak jest.

ISTOTNE JEST PODSTAWĄ JEDZENIE BĘDZIE ZRÓWNOWAŻONY

Więcej niż przybierać na wadze, główne ryzyko niezdrowej żywności, w końcu, niedobór składników odżywczych. “Dziecko, które jest karmione wyłącznie czekoladowe, ciasteczka i pizzę można szybko brakuje niezbędnych składników odżywczych, takich jak żelazo, wapń i kwasów tłuszczowych” – mówi Tounian. Zaszczepić “dobre jedzenie”, rola rodziców-wyjaśnić i stosować zasady zrównoważonego i uroczysty dietę na każdy dzień : jedzą przy stole, jak rodzina, z całym zachowaniem “dom” zbilansowanej diety (schemat poniżej). Stamtąd, żadnych problemów w przytulnych tabeli spready, napojami i ciasteczkami, czasami, aby program panierce, hamburgery lub frytki razy w tygodniu …

W PRZYPADKU NADMIERNEJ MASY CIAŁA, KONTROLA ZUŻYCIA

Z dzieckiem, które ma tendencję do wzrostu, nie ma zakazu. “Do walki z wzrostem wagi, musimy zmniejszyć całkowite zużycie energii podczas zaspokaja potrzeby żywieniowe” – wyjaśnia pediatra. To wymaga przestrzegania podstaw zrównoważonego odżywiania i kontroli zużycia produktów, kalorii, czy to domowe lub przemysłowe wypieki, soki owocowe lub napoje gazowane, hamburgery lub quiche lorraine. Aby ułatwić Bill, rodzice, którzy mają czas można zrobić proste opcje swojego dziecka Fetysz produkty: słodkie ziemniaki lub marchewki, hamburgery z 5% mielone steki i surowe warzywa, pizza domowa ciasta , warzywa, ser, mięso i ryby … jesteśmy przyzwyczajeni gotować z naszymi dziećmi małych dań z różnymi smakami, aby pozwolić im odkryć smak warzyw, owoców morza i produkty mleczne. Im bogatsza paleta smaków dzieci, tym mniej będą się koncentrować na фастфудами.

4 KLUCZE JAK TO DZIAŁA4 KLUCZE JAK TO DZIAŁA

  1. Jedzą z rodziną, przy stole

“Od najmłodszych lat, dziecko widzi ciągłość i różnorodność zaproponowanych potraw, wyjaśnia dr Patrick Серога, dietetyk **. Staje odżywczy równowagę, radość, zabawa … “nie trzeba brać zasilanie w rodzinie za każdym razem: najważniejsze to robić co najmniej raz w tygodniu. Każdego dnia, siedzimy z nim, bez telewizora, i weźmiemy coś, aby mu towarzyszyć.

  1. Dobre nawyki

Według stanu na 9 miesięcy, dziecko może spróbować wszystkie warzywa . Oni nic nie zabraniają, i przygotowują je, a “natura” smaku niewielką ilością masła lub oleju z rzepaku, z orzechów włoskich lub orzechów laskowych. Jeśli on naprawdę wstrzykuje warzywami, oszukujemy: koktajle owocowe lub soki, przeciery, ciasta …

  1. Wyślij przyjemność

Stosunek rodziców uważa. Wprowadzenie żywności pozytywnie często powoduje zazdrość u dziecka. Czy to ostryga lub szpinak, opisujemy smaku i przyjemności, co to jest dieta może zapewnić …, nie pokazując mu, że boi się jej odmowy.

  1. Ciężko nie zmusza

Badania wykazały, że jest to średnio 8-ej próby dziecko akceptuje nowej żywności. Zawsze radził mu do gustu, i jeśli on nie chce, on zaczyna znowu. “W przypadku realnego konfliktu, nie idziemy do opozycji” – radzi dr Серога. Dążymy do dialogu pochodzenia dolegliwości, często brakuje uznania. “

* Autor odpowiedzi na wszystkie pytania, zapytaj o diecie dziecka, Ed. Odile Jacob.

** Autor z roselyne Levy-Buster wojny jedzenia nie przejdzie , Ed. Марабут.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *